Monday 25 July 2011

HOT and SPICY...yang xade originality...

lalala...apabila kebosanan melanda...
aku teredit sampai muka aku jd mcm 2 skali..ayoyo...
nk buat ala2 petang tapi xjadi...haha..terjadi warna oren..
nak edit balik rasa sayang..so biar jala jd mcm nih
(sbnarnya malas sja xbgtw)
hahaha...
gambar ini penah dijadikan dalam profile pic aku dekat fb..
ini adalah gmabar original tnpa suntingan.
ditangkap dekat bukit merah
ahha sja tnjuk skit..
aku bosan2..
mula edit gmbar ini degan buruknye
huhu 
dan 
hasilnya..
agak boleh la...
sja try bnda bru...
haha..
pas2 mula terpikir nak
edit gmbar member
sekali dya bagi gmbo nih..
haha memikir aku
bila tgk
dya jadi mcm nih..
xjadi nk buat
hehe
aku truskan
edit gmbo td
dan hasinya....
bole la kalu nk cri makan...
haha..
apa pown..pagi nih pada 26/7/2011
aku akn berangakt p UUM
selama 3 ari 2 malam
aku try cri gmbo yang terbaik...
try ngedit yang len pulak noh...
:P


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...