Tuesday 2 August 2011

1.8.2011...hari petamaku berpuasa..

tahun nih..puasa jatuh pada hari isnin bersamaan 1/8/2011...
waaaa..punya syok aku...sbb dpt cuti semggu...
(bukan sebb posa dah dekat)
hahha....
apa pown..seperti tahun-tahun yang sudah...
aku dan family selalunya balik kampung...
bersahur dan berpuasa disana...
soooo...bila balik kampung tuu paham2 la....
setiap taon aku la
kna tlg wat tu  dan wat ni la....
tp pliknye nya taon nih..aku byk tdo...
haha...xde nk tlg spe2 melainkn tlng tdo utk diri sendiri..

hahha

petang tuuu ayah aku bakaq la ikan diatas ni..
aku tukang tengok je...
haha
dan juga tukang amik gmbo..huhu

selepas itu kitaorg 
p la jalan-jalan
dekat bazar..
punya ramai la orang
adessss pning aku dibuatnye...
pastu balik lah kita org


bila nk berbuka pulak alangkah terkejutnya...
bila meliaat (sperti gmbo diatas)
haha
terkejut sbb kmy bako ikan...
tba2 yg terhidang adalah ayam...
ahaha
(sbnarnya beli kat bzar)


tapi kali nih memang kelainan...
kamy semua berbuka dengan 
pizza yang mak aku buatkn...
sedap jugakkk...
mmg gmpak la...
buka puasa yang petama 
dah mkn mkanan barat...hoho
dan ditambah pula 
dengan.... spegetiii...
nyum2....
haha....sangat sakan..
dan kami semua enjoy...
ase mcm nk lagi mcm nih kalu 
puasa pada taon berikutnya..
hehe...





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...