Sunday 28 August 2011

MerdekaRaya!!!


vidio sempena hari raya 
dari budak2 unimap
lakonan
budak kelas aku sendiri
dari kos PEMBUATAN
aku xdapat nk join masok 
dalam vidio nih sebab 
depa buat xbgtaw huhu
tanniah untuk korang yang terlibat
hehe pasni ajak la aku..
ngeeee

ok la dikesempatan ini 


MOHAMAD IZZAT BIN KAMAL
mengucapkan 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFIRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN
kepada rakan-rakan
yang beragama islam
yang mengenali diri ku ini
dan juga pada saudara saudari muslim
 yang sudi
menjenguk blog yang tak seberapa nih..

dan juga xlupa
raya-raya gak
kita sebagai rakyat malaysia
jangan lupa
ini bulan kemerdekaan
jangan xsambut merdeka..
penting tuuu..
MERDEKA!!!
MERDEKA!!
MERDEKA!!! 

kibarkan la jalur gemilang
saya bangga jadi anak malaysia
.Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan ke-54 !



4 comments:

  1. Ya..sya p0wn lbeyh kurang cmtu la jgk..Selamat Hari Raya AidilFitri Maaf Zahir dan Batin yee...jemput lah dtg ke umah Cik Muhd Husni b. Abd. Muin....raya ke-3..~~:D

    ReplyDelete
  2. haa umah aku 10hb...kira sndri la rya ke bpa noh...tp ampa smua dah xda huhu :'(

    ReplyDelete
  3. husni~insyallah....aku p kot..maaf ek kalu aku pnah wat salah dgn ang..terkasar bhasa...cmat ari raya noh!!
    kiah~relex a..ada gak yang p nnti tuu..ngeee
    don sedih3...:) camat ari raya!!!..salah silap mohon maaf..kau byk kutuk ang dlu.. maaf yer...:P

    ReplyDelete
  4. yup...ang mmg byk slah ngn aku hahaha...aku pon mnta maaf law trkasar bhsa, trkutuk, trkata n sgala2 nya yg ter lah haha...selamat hari raya :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...