Tuesday 9 August 2011

edit!! edit dan edit!!!!!

hola....
kali nih aku try edit
gambar-gambar dalam simpanan aku
lame xbukak tegok
bila tengok sja
la edit2 sikit...
disamping aku tengah boring
tunggu seseorg..
xcontek2...bila ntah la..hmmmm
soooo
aku bermanja-manja dengan photoshop jala..haha

aku saja edit gambar-gambar
sedara aku nih..
ase lawa lak walaupun dalam mood pecubaan
black and white
hehe..
gambar nih pown
black and white juga
aku xtaw la npe rini
life aku black n white sja
maybe....
rindu zaman2 lama kot
haha
disebabkan keboringan
yang melampau 
aku sja la men2 curve
dalam photoshop cs5 2...
so jd la mcm gmbar diatas..
agak3 ok x??
huuhu...

disebabkan pwot rasa lapaq 
skit pada waktu tengok gmbar nih
aku pown edit jaa..
smbil geram2...haha
gambar nih aku ambil 
dengan menggunakn fon ku...
gambar nih dah ok
walupon xdiedit..
tapi sja la aku edit skit bagi jahanamknnya..haha

seterusnya adalah gambar yang aku edit
aku smpan dekat sebulan 
bawu aku postkan
angkara ketelupaan 
haha


gambar nih xbpe nk menjadi 
disebabkan dibuat kali yg kedua..
yang petamanya tidak sempat disave
disebabkan laptop hang
huhu
sangat sedih..sob3,,,
ini adalah gambar 
yang betoi2 ori
sja nk tunjuk sebab yang telah diedit e2
gambaran tidak jelas..
dah lama aku berenti untuk edit2
yang pyah ini
sekarg hanya buat yg simple2 sahaja..
tapi apabila buat semula..
kurang lah menjadi..huhu
apapun aku try buat yg terbaikkkkk!!
caiyokkkkkk!!!

MAT JAT




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...