Wednesday 3 August 2011

BERITA TERGEMPAR DI UTARA

hari nih merupakan
 hari yang ketiga umat islam berpuasa untuk tahun ini..
aku rasa senang hati...
enjoy dgn apa yg aku buat dirumah
besa la tme cuti...
bgun pown leh lewat-lewat cikit kn.
hehehe...
pagi tadi tuuu aku bukak la fesbuk aku
tengok ada kwn aku tag gambaq
skali tgk
tersentap aku..huhu
sekali paper metro tulis
ada bnda tuttt...
dlm makanan yang sering jugak la aku beli
tme waktu petang
kadang-kadang hujung mggu
 tme lepak tepi pntai
dalam kawasan perlis..
sedap kot..
ada dijual 
dalam bntuk goreng,bakar dan terbaru aku jmpa yang
steam punyaaa.
selalunya dijual pada harga antara
RM1 hingga RM1.50
gambar diatas adalah dari keratan metro online

soooo.sekarang..apa leh buat..
dah lepas tu lepas
aku pown dah termkan..
sempat jugak la merasai kenikmatannya
hehhee..
pasnih xleh makan dah
so spe2 dah taw mknanan nih haram
jgn memndai-mandai nk mkan..
barang sesiapa yang makan
hukumnya HARAM!!!!



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...