Monday 25 July 2011

DIARI KAMPUS BIRU

halllowwwww....
how are u???
(ala2 virus fb) hahah
ini bkn virus...tlong2 ini juz for sukasuki ja,,,
hoho
bebrbalik pada tajuk busar diatas...
adalah sebuah telefilem yang aku xtaw bila nk ditayang...
dan tb mn yang nk menayangkn..huhu
(agak2 lepas raya kot)
haaaaaa....
hebat x aku taw cite nih awai lagi..
nampak x..nampak x???
hebat oooo..
haha....
aceceh che zat nih.....
ngeh3,,,,
sebenarnya aku pown dah terlibat dalam cerita 2 jugak...
agaga...
dah jadi artis nihh..(pelakon extra je pown)
hahaha....
apa pwon syokkk...pengalamn terbaru bagi aku...
petama kali masok set pngambaran...
ase berbangga pown ada (kembag idong)
haaaaaa...dok pot pet dari tadi lupa lak nk tnjuk plakon utama.
kalu korang nk tahu....








  • JENG-JENG JENG,,,HOHO
  •  
ni bukan plakon utama..ni aku 
sebenarnya..ngeh3
yang hero sebenarnya ada lah ini
ni kalu xsebut msti korang taw kan..
plakon utama adalah TOMOK.

yeah....btoi la kot..ngeeeee..

ni tempat aku mula2 sampai dekat tasik dalam kawasan UUM
busar gak bila masok dalam UUM tuu..
aku sampai je aku xkisah sangat depa dok shooting 
dalam otak aku time 2 nak p tandas ja...
pusing punya pusing kat kawsan tuu xdak tndas...
haha..
punya truk..sampai nk p tndas kna nek van..
p kat tmpat lain...ngeh3...
kemudian aku dan geng dibawa kat mall ape tah kat UUM..
luas gak..best...
dan disini lak aku melakonkan watak aku...
jadi extra je..huhu
buwat-buwat jd mcam dak UUM haha..
buleh la merasa sat jd dak UUM..
(padahal dak UNIMAP je...)
skali tengok ada kru-kru dok siap2 kan lighting n kamera busar gedabak..
apa lagi lagi semagat la aku nk tunjukan kehebatan aku nih..ngeh3...
(pelakon extra je pown)
and than
bila part dak2 extra abis blakon..
so kitaorg dan la snap gambar dlm koi 12mlm mcm tuu
(yang berbaju oren pling mnyerlah tuu)
haha
apa pown aku dan rakan2 yang terlibat enjoy...
best..
dan paling dapat duit gaji..
hehehe




5 comments:

  1. huhu..ampa p tempat kamy dulu...
    bp rm dia kasi??

    ReplyDelete
  2. cey depa jd pelakon......tmbahan haha

    ReplyDelete
  3. atie:dapat RM20 saja setiap seorang...
    kiah: jles ka?? hoho

    ReplyDelete
  4. suda terlambar broo..smua plakon dok kat indon skrg..ngeh3

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...