Sunday 19 June 2011

kolej kediaman tun ghafar baba(kkf)







ok harini saya nk tunjuk sikit la tentang kolej kediaman...
nama tempat SEBERANG RAMAI....terletak di KUALA PERLIS
aku dah harungi 2 sem disini
sekarang dah masok sem3...
tp aku pelik bila tgk tmbok dpn kolej kediaman aku nih ..
ce look kat bawah...



agak memikir gak la aku...
tiba-tiba je jadi
 taman SEBERANG JAYA...
haha
xsgka ingatkn kat peneng je ade tmpat nma seberang jaya
upanya perlis pown dah ada (dah nk maju kot)
hee...
xpa-xpa lupakn jela...berbalik pada topic harini..
saya nk tunjukn hostel saya

ini hostel yang saya menginap...(gmbo terlebih edit)
 huhu
hostel ni khas untuk laki2 sja
boleh than bukan???
dan ini pula hostel untuk dak2 pmpn..
(rumah teres dua tingkat kot)
aku jles toi..kenapa la geng laki xdpt hostel mcm 2..huhu
view dari tgkat dua..(dri bilik saye)
hostel laki pmpn sbelah menyeblah jepon
dkat sja..(siap leh skodeng) hee
pic diatas ni...no bilik hostel sya
( bilik xleh tnjuk no blik pown jd la)
haha blik ni mempunyai
1blik stdy memuatkn 8 meja n kerusi)
3 blik tydo
2 blik air
1 dpur 
haha mcm rumah la lebih kurg...
saya enjoy di sini..best
xde boring...tp kdg3 boring jgk..huhu
2 jela kot nk ckp..so
sekian ..:)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...