Friday 10 February 2012

motif taipan yang serba tak kena dengan tajuk

salam.

sudah lama la tidak tulis blog...
mengupdatekan apa yang sepatotnya
diupdatekan disini
sampai ada yang marah
wat demontrasi...sana sini
sebab aku tak update blog aku nih.
haish...
aku pown tak paham dengan orang sekarang nih
bila update ja... orang kata aku copy n paste
haloowwww??
ini membuatkan aku angry hot2...
like angry bird huhu
(tapi memey benar la copy n paste pown)
hoho
aku mengaku aku copy salin dan seangkatan dengannya
dari blog-blog orang lain...
blog aku..aku punya suka la mau buat gapo pown...
hohoho
perasaan sekarang nih membuak-buak kemalasan
dengan bz blajonya..
dengan bz tydornya
belom campur lagi dengan urusan makan...
*&%^&$%^#%^.......
hmmm
apa pun atas pemintaan sesorang...
lepasni aku updatekan semula
slowly pelan-pelan....
sambil memikir nak menaip apa lagi dalam bebelan aku nih
errrrrrrr....
boleh kot noh mat jat yang hensem lagi kacak bergaya
haha...
yeah--jangan dok puji lebey-lebey
dah kembang banyak aku sekarang nih
opps!!!!
apa yang aku taw
BOROI itu hensem..
haha taget BOROI lepasni....
berbalik pada update blog nih
nanti aku update banyak-banyak na
mau lawan sama itu teman-teman
jeles sama dyaorang sebab follower ramai..
mentang-mentang update selalu
ada je benda yang depa boleh cerita..
huhu
JELES!!
JELES!!
JELES!!



p/s:akutaipapayangterasanakakutaip

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...