Saturday 11 February 2012

apa boleh buat...

SALAM

huhuhu sedihnya la...
sob-sob...apa boleh buat
bakat yang ada dulu hanya tinggai kenangan
dah lama tinggal...
bila guna balik...
haiyoooo
habis semua xjadi
xseindah dulu
xsehebat dulu hadoi-hadoi
korang mesti pikir apa la aku dok
mengarut dari mula...
erkkkkkkkkkkkkkk....hadoi2
apa yang aku maksudkan tadi adalah
penggunaan ps dalam nama manjanya...
dalam nama sebenar adalah photoshop..
hoho

so malas nak cakap banyak
tengok jela hasil
dari pada edit mengedit
dari aku ni
disamping itu aku tunjukan kepada 
semua orang mengenai 
Kompleks sukan UNIMAP


lokasi: STADIUM UNIMAP
camera: henset vivas kesyangku

pandagan mula-mula aku jejakan kaki kesini

berlari-lari ditempat yang lapang dan sunyi

boleh belatih untuk melawan nicol ann david nanti muahaha


hot-hot

pandagan keseluruhan kompleks sukan


p/s:maafeditingxlawadanxsegrankorang

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...