Sunday 12 February 2012

hari ahad 12/2/2012 buat mat jat

SALAM

halopppp...
harini hari ahad.
selamat hari ahad pada semua noh
ermm harini update blog pada malam hari pulak
oleh kerana bz dengan assignment xsempat nak update disiang hari huhu
malam isnin ni memey sunyi + panas + dan kurangnya oksigen
help..help
tangki oksigen xmencukupi..
oh tidak...
hahaha
tadi petang sempat jugak la aku keluar round-round
bandaraya kangar...



sangat syok la ronda dengan CT kesayangn ku ini...
dengan tak disangka-sangka
aku termasuk dalam mall of aneka...
silap la aku p masok..so ada la yang tersyoping skit...
huhu
di dalam tu
tiba-tiba aku ternampak benda hijau-hijau
yang mengiurkan dikala kepanasan..
aku menoleh dan berjalan ke tempat lain..
tup2 pusing p pusing mai
ternampak jugak benda tu..
xberani p dekat
ku melawan
akan tetapi aku terpegang pulak
terus p kaunter dan bayar,..dan
kena la bawak balik benda hijau tanpa kerelaan hati...
huhuu
nak taw apa benda hijau tu???
:
:
:
:
:
: jeng-jeng

ia ada lah MILO
salah satu
kegemaran ku jugak lah

tapi ni bukan milo  biasa ok
dia boleh bancuh sejuk-sejuk punya
sedap jugak 
petama kali rasa
hoho
lambat nya mat jat nak rasa
ya saya lambat dalam semua benda
huhuhuhu

yeah!!
xpenah jumpa
bawak balik terus snap2 gambar..haha

dalam shoping benda alah ni
aku dapat duit baki RM0.50 baru 
yeah
dah bertambah dah koleksi duit baru petama ku
hohohoho
syiok-syiok



p/s:: janganjalankagartimepublicholidaysebabkedaisemuatutup



2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...